Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~NoGood | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Tarczyński adrespod Warszafką zarejestrowany23.10.2005 @02:58:11 ostatnio na stronie25.10.2014 @19:28:59

nie mam nic na swoją obronę

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.grafika.media.pl Gadu-Gadu6822846
digarty27 komentarze1592 posty na forum31

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~100patrz    27.04.2007 @03:04:42
dzięki
moim zdaniem dachy uroku zdjęciu dodają
_______
"najlepsza zemsta to brak reakcji"
~bronek    21.04.2007 @10:35:02
dzięki za koment
+Koniu    20.04.2007 @22:59:49
o proszę ktoś z civklubu :}
pozdrawiam posiadacza Hondy
~aniasek    19.04.2007 @21:43:15
dziękuje pozdrawiam
~Berith    16.04.2007 @17:03:54
tak chciał klinet to tak miał, a to ze ty bys chcial inaczej to juz raczej malo kogo interesuje

ale dzieki za komentarz
_______
Nie, nie mam problemów z piciem, oprócz momentów kiedy nie mogę się upić
~Berith    11.04.2007 @21:29:51
senkju - rzuć jakieś prace nowe z web - bo jeździsz ostro, a nic u ciebie nie widać dobrego
_______
Nie, nie mam problemów z piciem, oprócz momentów kiedy nie mogę się upić
~soloo    10.04.2007 @18:59:32
dzięki za koment, dam znać jak coś będzie można zobaczyć
_______
Radogoszcz od morza do morza.
^matheooosh    02.04.2007 @21:56:04
senkju
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
~Yanns    21.03.2007 @19:55:38
:P
~daberman    20.03.2007 @09:03:53
dzięki za komenta i konstruktywną opinię! Pozdrawiam!
~verbaT    20.03.2007 @07:31:45
w najbliższych dniach wrzucę poprawioną ;].
~jhalik    20.02.2007 @22:55:00
e wolna improwizacja
~matte    06.02.2007 @20:32:37
zalezalo mi na czarnym tle, zeby miec najelpszy kontrast
_______
http://www.noclegioswiecim.pl/ - Hotel Pierrot
~DuoD    26.01.2007 @10:46:06
dziękuje za komentarze
_______
warto rozmawiać (pfff...!)
~Damian23    15.01.2007 @22:32:34
Powiedział ten co się zna, i robi ekstra rzeczy.
Jeszcze nigdy nie udało mi się trafić w Twój gust...szkoda :>
_______
Lans i freelance
~TomekDD    06.01.2007 @13:09:59
dzięki, pzdr.
~KarolinaFurnal    03.01.2007 @20:06:14
_______
w w w. k a r o l i n a f u r n a l . c o m
http://www.karolinafurnal.com
~KarolinaFurnal    03.01.2007 @19:37:05
A za co ten buziak?
_______
w w w. k a r o l i n a f u r n a l . c o m
http://www.karolinafurnal.com
~szymonraj    24.11.2006 @18:18:47
nie ma co dzieki widze ze mentalnosc polakow i tobie sie w 100% udziela tak btw czas wrocic do szkoly "teknicznie" nie poprawan polszczyzna
~graphic    20.11.2006 @20:19:14
dziekuje za komentarz i pozdrawiam :D
_______
~redbloodwoman    20.11.2006 @01:11:28
do usług.
^RafalHyps    18.11.2006 @21:17:17
Ja jestem amatorem i też chciałem spróbować sfotografować swoją cytrynę. Na 100 sposobów- ale każdy jest inny, bo autorski.
_______
http://www.facebook.com/hypspl - Rafal Hyps na Facebooku
~Pshemos    18.11.2006 @20:19:53
tey, zacne webdesigny

gabber music rox :tanczy:
_______
One...Two...Three...Photography! - Anonymous
~cjh    09.11.2006 @08:17:07
witam! dzięki za komentarz.

Pozdrawiam!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt